close

 因為有很多人在問歌詞,所以我把歌詞整理在一起嚕 . . .
      這樣大家才不用在留言板裡找來找去的 . . . 方便吧
      希望大家不久後也可以一邊看我的Blog一邊朗朗上口的唱著 . . .
                                                                           ~ by 彭小貓

下一站幸福

再見了 巴黎鐵塔
再見了 蒙娜麗莎
跟左岸的咖啡店揮揮手
輕輕說聲 au revoir

托斯卡納的陽光
希臘蔚藍的海洋
都已經不是現在的我
最嚮往的地方

出發了 下一站 幸福
多麼遙遠 我都不在乎
跟著心 就算沒有地圖
我想我也能夠找到路

脫掉我的高跟鞋
換上寬鬆的衣服
從現在開始的每一天
應該要無拘無束

背包裡裝一點希望
邁開輕快的腳步
Smile 讓它一直掛在臉上
再也不許哭

出發了 下一站 幸福
多麼遙遠 我都不在乎
跟著心 就算沒有地圖
我想我也能夠找到路

出發了 下一站 幸福
流浪的日子 很快就要結束
跟著心 就算沒有地圖
我想我一定能找到路

----------------------------------------------------------------

All I want

I’d love to win the lottery
And move to Paris for good
Get myself some of those fancy cars
Mansions with a couple of swimming pools

I’d love to dress like a princess
Chanel, Versace, Miu Miu
But none of them could ever make me smile
The way that you do

All I want is to be with you
My sweet honey
All I do I do it for you
Can’t you see
I just want to be with you
You’re the reason for what I do

Wine me and dine me is good
Roses are pretty, that’s true
Stroll hand in hand under the moonlight
Champs-Elysées Avenue

But there is still something else
I really want from you
The proof that glitters on my ring finger
A chance to say “I do”


arrow
arrow
    全站熱搜

    larkishcats 發表在 痞客邦 留言(32) 人氣()